آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

مسافرکوچولو

شهریور🍇

سلام  من اولای شهریور یه بار دیگه رفتم توی استخرم آب‌بازی و دیگه استخرم رو جمع کردیم تا تابستان بعد و کیف مدرسه‌م که از دیجی‌کالا پسندیدم و خریدم و من و آقاطلا یه روزرفتیم نهار پارک و تمرین پرواز😃 و گربه بازی و گردش و از درخت بالا کشیدن و نهال و نگار دوتا خواهر دوقلو که با هم والیبال بازی کردیم از شوش اومده بودند و مسافر بودند تولد پریا کوچولومون هم شهریور بود و رقص چاقو و سراب پیش خاله‌اینا  یکی از عکسهام رو باب...
31 شهريور 1402

سفر به گیلان زیبا🌲

سلام بعد از چهارسال ما رفتیم مسافرت به سمت گیلان زیبا یازده شهریور حرکت کردیم و قصد داشتیم ده روز بمونیم همگی کلی شوق و ذوق داشتیم کلی جاها رو میخواستیم ببینیم رفتیم بندر انزلی جا گرفتیم و فردا صبحش رفتیم دریا تا ظهر همون دریا نهار خوردیم اومدیم هتل دوش گرفتیم و رفتیم منطقه آزاد انزلی تا شب، صبح روز بعد رفتیم دریا تا ظهر باز اومدیم هتل دوش گرفتیم و نهار رو رستوران خوردیم و حرکت کردیم و رفتیم جنگل آشپلا که اونجا من حالم به هم خورد برگشتنی از بازار ساحلی آسیای میانه بازدید کردیم که حالم بدتر شد و با دکتر تماس گرفتیم و نسخه الکترونیک داد و دارو و سرم گرفتیم و کمی بهتر شدم و فردا سفر رو شروع نکرده تموم کردیم و برگشتیم وقتی برگشتیم مامان و بابا و...